13 Haziran 2010 Pazar

Şeytanın Oteli 2 full izle - Cold Prey 2 türkçe dublaj sinemasını izle


Adı: Şeytanın oteli 2
Türü: Korku
Yönetmeni: Mats Stenberg
Senaryosu: Thomas Moldestad
Yapımı: 2008, Norveç, 91 dk.
Gösterim Tarihi: 18 Eylül 2009
Oyuncuları: Ingrid Bolsø Berdal, Marthe Snorresdotter Rovik, Kim Wifladt, Fridtjov Såheim, Johanna Mørck, Mats Eldøen

Konusu: Süper bir korku filmi aradaşlar ben izledim korku dakikalar geçirdim çok etkilendim rüyama dahi girdi sizlerinde izlemesini izliyorum izlerseniz korkunun tanıdan varacağınıza eminim. 2006 yılının kışında Norveç dağlarının eteklerindeki Jotunheimen bölgesinde 4 genç korkunç bir şekilde ölür. Aralarından sadece bir genç kadın kurtulur. Bu genç kadın soğuk ve açlıkla mücadele ettikten sonra en yakın yerleşim yerine ulaşmayı başarır. Üstü kan içinde olan Jannicke isimli bu genç kadını, yolda tesadüf eseri bulan kişi, onu en yakın hastaneye götürür. Jannicke bir süre sonra hastanede kendine gelmeye başlar. Hastanenin koridorlarında dolaşmaya başlar. Hastanede sanki kimseler yok gibidir. Şeytanın oteli 2 filmi hakkında daha fazla bilgi için videoları izlemeniz tavsiye edilir arkadaşlar.

İyi seyirler diler...














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yesilcam film teknoloji haber dizi izlesinema izle bedava lig tv izle bedava inglizce öğrenme seti dizi film izle google adsense para kazan RESİM GALERİ SİTESİ edevlet igne oyasi rize igne oyasi igne oyasi resimleri metin iki pivate server otobus firmalari internetten para kazanmak GOOGLE+ PLUS kadin hamilelik igne oyasi