11 Eylül 2010 Cumartesi

Paramparça 2010 full filmi izle - Gerilim & suç türkçe dublaj online seyret


Adı: Paramparça
Türü: Dram, Gerilim, Suç
Yönetmeni: Naci Çelik Berksoy
Yapımı: 2010 ~ Türkiye
Senaryosu: Ozan Çobanoğlu
Yapımcısı: Ozan Çobanoğlu
Görüntü Yönetmeni: Eyüp Kılıç
Oyuncuları: Ozan Çobanoğlu, Ezgi Sertel, Alpay Aksum, Cengiz Uzun, Eren özyalçın, Fatih Yurdakul, ismet Hürmüzlü, Kadim YaŞar, Mustafa Uzman
Süresi: 1 saat 40 dakika
Gösterim Tarihi: 10 Eylül 2010 (Türkiye)

Konusu: Gerilim ve suç özelliyle bu film beğenilmekte ama arkadaşlar ben hiç beğenmedim. Size ben biraz anlatayım kısa olarak; Hapisten yeni çıkmış bir kiralık katil, kan davası için gün sayan bir çiçekçi, gözünü intikam bürümüş bir ağabey, töre tutkunu bir baba ve aşkıyla mantığı arasında kalan bir kadının hikayesi. Hadi arkadaşlar umarım beğendiniz yinede bu filmi siza sunmak istedim. Ama 2010' un yeni gösterime girmiş filmlerin fragmanları eklidir. Aradan zaman geçtikten sonra hemen tam videolarını ekleyeceğiz.

İyi seyirler diler...



Paramparça indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yesilcam film teknoloji haber dizi izlesinema izle bedava lig tv izle bedava inglizce öğrenme seti dizi film izle google adsense para kazan RESİM GALERİ SİTESİ edevlet igne oyasi rize igne oyasi igne oyasi resimleri metin iki pivate server otobus firmalari internetten para kazanmak GOOGLE+ PLUS kadin hamilelik igne oyasi